Gratis ophaling mogelijk. Thuis geleverd voor 5,95 euro.

Frequently Asked Questions

Ontwerp

Ik wil nog iets wijzigen aan mijn ontwerp. Kan dat?

Als je ontwerp nog in ontwerpfase zit, kan dat zeker. Ga naar ‘mijn account’, daar vind je al je bewaarde ontwerpen. Kies het ontwerp dat je wilt wijzigen en ga verder in de editor. Ben je nog niet helemaal klaar om te bestellen, sla je ontwerp op en ga later verder. 

Heb je je papier al besteld en betaald? Dan kan er jammer genoeg niets meer gewijzigd worden. Je Strakverpakt inpakpapier gaat immers in productie zodra je betaald hebt. Toch een grove fout gemaakt? Een fout gespelde naam of een andere grote blunder? Vertel het ons hier, dan maak je aanspraak op onze Oeps-korting. Want iedereen maakt wel eens fouten, he.

Ik ben zelf ontwerper. Kan ik ook mijn eigen Strakverpakt papier ontwerpen?

Geweldig, we zouden het super vinden om te kunnen samenwerken! Stuur een mailtje naar hello@strakverpakt.be zodat we alle technische details met je kunnen bespreken.


Bestelling

Kan ik een bijbestelling plaatsen?

Viel je inpakpapier in de smaak, maar is het al op? Dan kan je natuurlijk heel makkelijk bijbestellen. Je hoeft je ontwerp niet opnieuw te maken. Log in, ga naar ‘mijn account’ en klik op ‘Bestelhistoriek’. Daar vind je een overzicht van je bewaarde ontwerpen en je afgelopen bestellingen. Klik het gewenste Strakverpakt-ontwerp aan en bestel het opnieuw.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Inderdaad, je moet een account aanmaken om je bestelling af te ronden. Op die manier zijn we zeker dat we al jouw gegevens hebben om je inpakpapier correct te kunnen leveren. Daarenboven is zo'n account ook erg handig. Je vindt in jouw account namelijk al je bewaarde ontwerpen en voorgaande bestellingen terug. Handig als je nog niet helemaal zeker bent van je bestelling, als je deze op een later tijdstip wilt afronden of een bijbestelling wilt doen.

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling. Wat nu?

Oeps, wat jammer om te horen. Spijtig genoeg kunnen we de productie ervan niet meer tegenhouden eens je besteld en betaald hebt. Maar bij Strakverpakt begrijpen we dat er al eens iets kan fout lopen, vergissen is menselijk nietwaar? Laat ons hier weten wat er fout ging en wij verzachten je pijn met onze Oeps-korting. 

Kan ik verschillende rollen tegelijk bestellen?

Natuurlijk kan dat! Hoe meer je bestelt, hoe blijer je ons maakt :)
Wanneer je een rol in je winkelmandje geplaatst hebt, blijft deze daar geduldig wachten tot je al je ontwerpen gemaakt hebt. Helemaal klaar? Ga dan verder om je winkelmandje uit te checken en te betalen. 

Eens geprint, stoppen we jouw rolletjes allemaal samen in 1 nette verpakking, zodat de verzendkosten laag blijven. 


Betaling

Welke betalingsmethoden bieden we aan?

Betaling kan online, via Bancontact - Mollie voor Belgische klanten.
Bestel je vanuit Nederland, dan kan je via iDeal betalen.

Kan ik een factuur ontvangen?

Natuurlijk kan dat. Na je betaling ontvang je van ons automatisch een factuur in je mailbox. Heb je deze toch niet goed ontvangen, vraag dan gerust een kopie aan via onze contactpagina met vermelding van je bestelnummer en facturatiegegevens.

Hoe moet ik mijn bestelling betalen?

Betalen kan enkel online, op het moment dat je je bestelling afrondt. 
Wij werken met Bancontact via Mollie, een handige online betaalmethode die daarenboven heel veilig is. Gaat er toch iets mis met je betaling? Contacteer ons dan hier
 


Levering

Kan ik mijn strakverpakt papier ook komen ophalen?

Je kan er ook voor kiezen om je bestelling op te halen in Hasselt bij Printsalon. In je checkout kan je afhaling aanklikken. Je zal een mailtje van ons ontvangen als jouw bestelling klaarligt. Klik hier voor adres en openingsuren van Printsalon.

Hoe kan ik mijn levering traceren?

Heb je gekozen voor levering via Bpost, dan krijg je van Bpost een melding met daarin je tracking code. Zo kan je jouw bestelling de hele weg volgen tot bij aankomst.

Heb je gekozen voor afhaling in Printsalon, dan krijg je een e-mailtje van ons zodra jouw bestelling klaar ligt in Hasselt. Het adres en openingsuren vind je hier.


Contact & opmerkingen

Ik heb veel inpakpapier nodig. Hoe kan ik een grotere bestelling plaatsen?

Topidee! Voor grote bestellingen, vragen we je om ons een mailtje te sturen op hello@strakverpakt.be zodat we je de beste en efficiëntste service kunnen bieden.


Algemeen

Kan ik vanuit Nederland bestellen?

Jazeker kan dat, wij bieden voor onze Nederlandse klanten iDeal aan als betalingsplatform.